Webinar
Komunikacija i emocije su ključne za uspješnu prodaju ali i održavanje prodaje.
Saznaj na ovom webinaru, kako pristupiti novom kupcu a kako postojećem kupcu.
Koliko je važno rješavanje konflikata i upravljanje prigovorima i reklamacijama kupaca.
Kome je edukacija namijenjena?
Webinar je namijenjen poduzetnicima početnicima, prodajnim stručnjacima, marketinškim timovima i svima koji žele unaprijediti svoje prodajne vještine korištenjem psiholoških taktika.
Što ćeš naučiti?
Ovaj webinar pruža uvid u psihološke taktike koje možeš koristiti za privlačenje i zadržavanje kupaca, te za poticanje njihovog interesa za tvoje proizvode ili usluge.
Što te čeka na ovoj edukaciji?
Čeka te zanimljivo predavanje pod vodstvom predavača koji ima + godina iskustva u realnom sektoru.
Koji problem možeš riješiti sa ovom edukacijom?
Razumijevanje psihologije potrošača ključno je za uspješno povećanje prodaje.
Program-sadržajne cjeline koje te čekaju na edukaciji:
Ostvari dodatnih 10% popusta, ako si bivši polaznik!
Popust 10% za nove pretplatnike na Newsletter.
Poduzetnik sa 28+ godina u realnom sektoru
Poduzetnik sa 28+ godina u realnom sektoru.
Glavni fokus mu je njegova uloga voditelja tvrtke i brenda Business Klinika, kroz koje pomaže poduzetnicima da postignu bolje poslovne rezultate (čitaj: ostvare prodaje).
Između ostalog, Goran je i:
70 € + PDV
Ime edukacije:
Termin:
Broj polaznika