Webinar
Danas se očekuje da poduzetnici imaju poslovne profile na društvenim mrežama. Otvaranje
profila je jednostavno, no širenje lojalne online zajednice, kreiranje sadržaja koji privlači
idealnog klijenta i poticanje angažmana te prodaje kroz kratak, brzo konzumirajući sadržaj je
prava vještina.
Na webinaru o kreiranju sadržaja za društvene mreže, dobit ćete uvid u:
● Kako stvoriti sadržaj koji prodaje.
● Kako potaknuti angažman pratitelja.
● Kako putem društvenih mreža izgraditi povjerenje i pružiti publiku prozor u vaše poslovanje.
Poseban fokus bit će na Facebook, Instagram i LinkedIn marketing strategijama.
Kome je edukacija namijenjena?
Ovaj webinar o društvenim mrežama idealan je za:
● Poduzetnike i početnike koji žele unaprijediti sadržaj i strategije na društvenim mrežama.
● One koji već održavaju svoje poslovne profile, ali nisu zadovoljni omjerom uloženog i
dobivenog.
Što ćeš naučiti na edukaciji?
● Kako definirati ciljeve i povezati ih sa strategijom društvenih mreža.
● Ključne karakteristike sadržaja koji privlači i angažira za Facebook, Instagram i LinkedIn.
● Kako prilagoditi sadržaj specifičnim platformama.
● Tehnike za izgradnju zajednice i povjerenja publike.
Što te čeka na edukaciji?
●Praktične smjernice i alati za kreiranje uspješnog sadržaja.
● Stvarni primjeri dobre prakse.
● Inspiracija za kreiranje sadržaja koji odražava vašu poslovnu viziju.
● Alati za pojednostavljenje procesa i analizu sadržaja.
Naučit ćete komunicirati autentično, dosljedno i s jasnom porukom.
Koji problem možeš riješiti s ovom edukacijom?
Edukacija o kreiranju sadržaja na društvenim mrežama pomoći će vam da:
● Stvorite sadržaj koji privlači pažnju, potiče angažman i gradi povjerenje.
● Maksimizirate poslovne rezultate kroz strateško upravljanje sadržajem na Facebooku, Instagramu i LinkedInu.Da na vrijeme postaviš svoja pravila poslovanja i smjer kretanja.
Program – sadržajne cjeline koje te čekaju na edukaciji?
1. Razumijevanje uloge sadržaja u poslovanju.
2. Definiranje ciljeva i strategija.
3. Istraživanje konkurencije i UX praksa.
4. Prilagodba sadržaja različitim platformama.
5. Ključne karakteristike uspješnog sadržaja.
6. Izgradnja zajednice i angažman publike.
7. Stvaranje i inspiracija za sadržaj.
8. Alati i resursi za analizu i optimizaciju sadržaja.
Ovu edukaciju u terminu 3.2.2025. smo odlučili pokloniti našim polaznicima. Potrebna je samo prijava do 29.1.2025.
UX dizajnerica, virtualna asistentica i edukatorica s iskustvom u digitalnom marketingu
Neda Pršo je UX dizajnerica, virtualna asistentica i edukatorica s iskustvom u digitalnom
marketingu. Kao vlasnica obrta specijaliziranog za edukaciju i marketing, spaja stečene vještine
u jedinstvenu ponudu.
Najveće zadovoljstvo nalazi u radu s poduzetnicima na početku njihovog puta, mentorira
virtualne asistente te vodi edukacije o web alatima i digitalnom marketingu.
Svojim znanjem pomaže polaznicima da strateški pristupe Facebook, Instagram i LinkedIn
marketingu te maksimiziraju rezultate svojih poslovnih profila.
GRATIS WEBINAR
105 € + PDV
Ime edukacije:
Termin:
Broj polaznika